خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/21 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی خبر داد

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل سازمان هواپیمایی؛ پیگیری جهت احداث باند دوم فرودگاه اهواز

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: اخیرا جلسه ای با رئیس سازمان هواپیمایی در استانداری خوزستان داشتم که در این دیدار پیرامون آخرین وضعیت فرودگاه بین المللی اهواز بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در جهت تامین تجهیزات و ... انجام شود.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با رئیس سازمان هواپیمایی در استانداری خوزستان داشتم که در این دیدار پیرامون آخرین وضعیت فرودگاه بین المللی اهواز بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در جهت تامین تجهیزات و ... انجام شود.



وی افزود: در این نشست وضعیت فرودگاه اهواز و احداث باند دوم و همچنین بازسازی و بهسازی سالن ها و محوطه فرودگاه بررسی شد و در همین راستان نیز مقرر شد این اقدامات در اسرع وقت صورت پذیرد.



نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس بیان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد موضوع افزایش تعداد پروازهای داخلی و خارجی و ساماندهی قیمت بلیط های بوده است که انتظار می رود مطالبات مطروحه در اسرع وقت انجام شوند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: ناگفته نماند که مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور پس از استماع مطالبات مورد نظر در خصوص حل مشکلات فرودگاه اهواز، قول مساعد دادند که این موضوعات را در سریع ترین زمان ممکن برطرف و انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359830
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار